Gillette’in COVID-19’a karşı mücadeleye yardımcı olmak için nasıl adımlar attığını inceleyin.Daha Fazla Bilgi Edinin
 

Toplumun En İyi Yanlarını Ortaya Çıkarmak

Toplumun En İyi Yanlarını
Ortaya Çıkarmak

Gillette, her yaş ve hayatın her aşamasından erkeğe, olabileceğinin en iyisi olması için ilham vermeyi taahhüt ediyor. Vizyonumuz, olağanüstü bakım deneyimleri sunarken dünyayı her kuşak için daha iyi bir yer olarak bırakmaktır. Yüzyıldan fazla bir süredir bakım alanının lideri olarak, güçlü bir miras bırakmanın önemini biliyoruz. İşte bu yüzden toplumsal ve çevresel programları, yaptığımız her şeyin ayrılmaz bir parçası haline getiriyoruz. Bugün, yarın ve gelecekte, markalarımızın iyiliğin gücü olarak hizmet etmesini istiyoruz.

Bu zorlu zamanlarda, Gillette, çalışanlarımızın sağlık ve esenliğini korumak, dünya çapında markamıza güvenen tüketicilere hizmet etmek, çalışanları, yardım kuruluşlarını ve bu küresel salgının cephe hattında yer alan toplulukları desteklemek için gerekli adımları atıyor.

Bu krizin ne kadar süreceğini bilmiyoruz, ancak cesur sağlık sektörü çalışanlarımızın ve ilk müdahale ekiplerinin adanmışlıklarının ve dayanıklılıklarının daha uzun süreceğini biliyoruz. Bizim de onları desteklemeye ve onlara, tüketicilerimize ve topluluklarımıza hizmet etmeye devam etme bağlılığımız da sürecek. Gillette’in COVID-19’a yanıtı hakkında daha fazla bilgi alın.

P&G’nin COVID-19’a Kurumsal yanıtı hakkında daha fazla bilgi alın.

Dünya çapında içinde yaşadığımız ve çalıştığımız toplumları seviyoruz, ve on yıllar boyu, yetersiz hizmet alanların yaşamlarında büyük fark yaratan kar amacı gütmeyen kuruluşlar aracılığı ile bu toplumları destekliyoruz. Bu programlardan bazıları gençler için güçlü rol modeller sunuyor, diğerleri ise evsizlere barınak sağlıyor veya yaşlılara bakım götürüyor.

Ayrıca, erkeklerin sosyal ve sağlık sorunlarına farkındalık yaratan “Movember” hareketini de desteklemekten mutluluk duyuyoruz.

Bir Erkeğin Olabileceği En İyi Hali

Başlangıçtan beri, Gillette erkeklerin en iyi görünümüne sahip olması, öyle hissetmesi ve olabileceğinin en iyisi olmasına yardımcı olmaya bağlıdır.

Bu bağlılık yaptığımız her şeye esin kaynağı olan marka amacı ile hayata geçirilir - “Yeni Nesil Erkeğin Bakımı.” Bu yeni nesil erkek için bu, çevresel etkimizi azaltmak ve dünyayı daha iyi bir yer haline getiren insanları ve programları desteklemek demek.

 

Bağışlar

Son 15 yıldır, bu önemli alanlara 50 milyon dolardan fazla katkıda bulunduk.

 

Erkeğin Olabileceği En İyi Hali

2019’da, her yaşta erkeğin kişisel olarak en iyi hallerine ulaşmaları ve yeni nesil için rol modelleri olmaları için ilham vermek, eğitmek ve yardımcı olmak amacıyla “Erkeğin Olabileceği En İyi Hali” kampanyasını başlattık.

Anlamlı Adımları Atmak

Önümüzdeki üç yıl, ABD’de yeni neslin en iyi haline gelmesi için esin kaynağı olmak amacıyla güçlü kar amacı gütmeyen ortaklarla birlikte çalışmak üzere her yıl 1 milyon dolardan fazla katkıda bulunacağız.

Dünya Çevresinde

BK

Önemli olandan yapılmıştır

Gillette BK’da, futbolda ve hayatta, hem saha içinde hem de dışında, erkeğin en iyi tarafını göstermek için sahip olması gereken önemli özellikleri belirleyen oyunun kuralları olduğunu göstererek yeni nesil erkeklere esin kaynağı olmayı amaçlayan “Önemli Olandan Yapılmıştır” kampanyasını başlattı. Kampanya, küresel elçi Raheem Sterling’in saha içi ve saha dışında, onu herkes için bir esin kaynağı ve rol model yapan değerlerini öne çıkaran bir kısa filmi içeriyor. Devam eden bağlılığımız, ayrıca, gençlere eğitim veren bir yardım derneği olan Football Beyond Borders (FBB, Sınırötesi Futbol) ile daha fazla genç insanın potansiyellerine ulaşmak için ihtiyaçları olan esin kaynağını, fırsatı ve desteği sunmayı amaçlayan bir iş birliğini de içeriyor.

İSPANYA

Kendi kendiniz olmak cesaret ister

İspanya’da, ünlü bir İspanyol deyimi olan kendi kendiniz olmak cesaret ister sözünü yenileyerek, “Hay Que Ser Muy Hombre” (“Gerçek bir Erkek Gerektirir”) kampanyasını başlattık. Kampanya, ayrıca, lise öğretmenleri ve üniversite profesörlerinin ergenlik çağındakilerle erkeklik hakkında sohbetler yapmasına olanak tanıyan eğitim materyalleri de içerecek. Program 300’ün üzerinde okulda 20.000’i aşkın ergenlik çağındaki gençlere ulaşacak.

RUSYA

En iyi erkek sizsiniz

Rusya’da, Gillette her erkeğin günlük eylemleri ile bir kahraman olabileceği fikrine dayanan, “En İyi Erkek Sensin” kampanyasını başlattı. Girişim, satın alınan Gillette ürünlerinin bir rublesinin risk altındaki yerel çocuklara ve ailelerine destek veren SOS Çocuk Köyleri kuruluşuna bağışlandığı “Yeni Neslin Kahramanı Ol,” adlı bağış kampanyasını içeriyordu. Sonuç olarak, Gillette Rusya, Rusya genelinde Çocuk Köyleri’nde spor atölyelerine fon sağlayan ve spor sahalarının yapımını ve renovasyonunu gerçekleştiren SOS Çocuk Köyleri’ne bağışta bulundu.

HİNDİSTAN

Cinsiyet kalıp yargılarını yeniden tanımlamak

#BarberShopGirls #ShavingStereotypes, cinsiyet kalıp yargılarını yeniden tanımlayarak yeni kuşak erkeklere ilham kaynağı olan, Hindistan’ın Berber Kızları olarak bilinen iki kızın hikayesini anlatan bizim yaptığımız bir film. Ayrıca, üç yıl önce başlattığımız, öz geçmiş yazımı, mülakat becerileri ve profesyonel dünyada başarılı olma hakkında iç görüler konularında pratik eğitim vermek amacıyla 5.000 kolej ve üniversiteye ulaşmayı amaçlayan “Safalta Apni Mutthi MeinGuard” programını genişletiyoruz.

GÜNEY AFRİKA

Güney Afrika’da, her üç çocuktan ikisi babasız büyütülüyor, bu nedenle çok sayıda erkek çocuk tavsiye alacakları bir babadan mahrum. Çoğunlukla kadınlar, anneler, nineler, teyzeler ve kız kardeşler bu boşluğu doldurarak çok sayıda rolü üstleniyor. Güney Afrika’da Ulusal Kadınlar Günü onuruna, Gillette, Gogo (nine) Nozizwe ve torunu Akhona’nın hikayesini anlatan bir film aracılığı ile yeni kuşak Güney Afrikalı erkekleri büyüten kadınları kutluyor. Gillette Güney Afrika, ayrıca, hamilik programları genç erkek çocuklara olabilecekleri en iyi erkek olabilmeleri rehberlik veren kar amacı gütmeyen bir kuruluş olan, Character Company ile de iş birliği yapıyor.

Kanada

İlk tıraş

Kanada’da, babası tarafından desteklenen cinsiyet değiştirmiş bir erkeğin ilk tıraş deneyimini konu alan yalnızca çevrim içi sunulan kısa bir film olan “First Shave”i yayınladık. Tanıtımın yayını, Gillette’in sponsorlarından biri olduğu ve bir film gösteriminden önce videoyu tanıttığı, Toronto’nun Inside Out Film Festivali ile aynı zamana denk gelecek şekilde ayarlandı.

ÇEVRESEL SÜRDÜRÜLEBİLİRLİK

Gezegenimizi Korumak