120 yılı aşkın bir süredir Gillette, erkeklerin her yaşta ve yaşamlarının her evresinde en iyi şekilde görünmelerine, hissetmelerine ve en iyi hallerinde olmalarına yardımcı oluyor.
ROL MODELLERİ NEDEN ÖNEMLİDİR
Yardım eli uzatabilecek, yeniliklere açık veya destekleyici olabilecek bir rehbere sahip olmak faydalıdır.

Rol modele sahip genç erkeklerin %76’sı geleceğe güven duydukları konusunda hemfikir.

Genç erkeklerin %84’ü bir rol modele sahip olmanın kendilerini daha şefkatli bir insan haline getirebileceğini söylüyor.

Genç erkeklerin %86’sı bir rol model sayesinde kendileri olabileceğine inanıyor.
Her erkek çocuğun, şunları yapmanın sorun olmadığını bilmesini istiyoruz…

DUYGULARINIZI PAYLAŞMAK

BAŞKALARI İÇİN SESİNİZİ YÜKSELTMEK

HEDEFLERİNİZİN PEŞİNDEN GİTMEK

FİZİKSEL GÖRÜNÜMÜNÜZLE GURUR DUYMAK
Her erkek çocuğun kendini özgürce ifade etmesini istiyoruz.
Aşağıda rol modelin gücü konusunda tasarlanmış daha fazla kaynak bulabilirsiniz.
Aşağıda rol modelin gücü konusunda tasarlanmış daha fazla kaynak bulabilirsiniz.


YEREL PROGRAMLAR ARACILIĞIYLA ETKİ YARATMAK
Gillette, Football Beyond Borders gibi yerel kuruluşlarla erkek ve genç gelişim programlarını desteklemektedir.
DÜNYA ÇAPINDAKİ ERİŞİMİMİZLE ETKİ YARATMAK
Erkek ürünlerinde dünyanın en büyük pazarlamacılarından biri olarak bu erişimimizi en iyi rol modellerini onurlandırmak, daha fazla erkeğe katılımcı olmaları için ilham vermek ve bir sonraki kuşak için "en iyi erkeğin nasıl olabileceğini" göstermek amacıyla kullanıyoruz.
BU YOLCULUKTA BİRLİKTEYİZ
Son üç yılda, her yaştan erkeğin kişisel olarak en iyi haline ulaşmasına yardımcı olmak için tasarlanmış en ilginç ve etkili programları yürüten dünya çapındaki kâr amacı gütmeyen kuruluşlara milyonlar değerinde bağışta bulunduk. Bağış yapmaya devam ederken, önümüzde daha çok iş olduğunu biliyoruz ve bu alanda hareket etmeye devam ediyoruz.
Yakın bir tıraşın ve harika bir stilin keyfini güvenle çıkarın.
Kaynaklar
(1) Gillette küresel anketi; kaynak: GFK brand Health Tracker, Küresel Ortalama, 2021
(2) Equimundo GBI Research: https://www.equimundo.org/resources/breaking-free-from-boyhood-stereotypes-action-steps-for-parents-and-content-creators/
(3) Gillette küresel anketi; kaynak: GFK brand Health Tracker, Küresel Ortalama, 2021
(4-6) Dynata ile gerçekleştirilen 2022 Gillette anketi
(1) Gillette küresel anketi; kaynak: GFK brand Health Tracker, Küresel Ortalama, 2021
(2) Equimundo GBI Research: https://www.equimundo.org/resources/breaking-free-from-boyhood-stereotypes-action-steps-for-parents-and-content-creators/
(3) Gillette küresel anketi; kaynak: GFK brand Health Tracker, Küresel Ortalama, 2021
(4-6) Dynata ile gerçekleştirilen 2022 Gillette anketi