Toplumun En İyi Yanlarını Ortaya Çıkarmak

Toplumun En İyi Yanlarını Ortaya Çıkarmak

Gillette, her yaş ve hayatın her aşamasından erkeğe, olabileceğinin en iyisi olması için ilham vermeyi taahhüt ediyor. Vizyonumuz, olağanüstü bakım deneyimleri sunarken dünyayı her kuşak için daha iyi bir yer olarak bırakmaktır. Yüzyıldan fazla bir süredir bakım alanının lideri olarak, güçlü bir miras bırakmanın önemini biliyoruz. İşte bu yüzden toplumsal ve çevresel programları, yaptığımız her şeyin ayrılmaz bir parçası haline getiriyoruz. Bugün, yarın ve gelecekte, markalarımızın iyiliğin gücü olarak hizmet etmesini istiyoruz.

Bu zorlu zamanlarda, Gillette, çalışanlarımızın sağlık ve esenliğini korumak, dünya çapında markamıza güvenen tüketicilere hizmet etmek, çalışanları, yardım kuruluşlarını ve bu küresel salgının cephe hattında yer alan toplulukları desteklemek için gerekli adımları atıyor.

Bu krizin ne kadar süreceğini bilmiyoruz, ancak cesur sağlık sektörü çalışanlarımızın ve ilk müdahale ekiplerinin adanmışlıklarının ve dayanıklılıklarının daha uzun süreceğini biliyoruz. Bizim de onları desteklemeye ve onlara, tüketicilerimize ve topluluklarımıza hizmet etmeye devam etme bağlılığımız da sürecek. Gillette’in COVID-19’a yanıtı hakkında daha fazla bilgi alın.

P&G’nin COVID-19’a Kurumsal yanıtı hakkında daha fazla bilgi alın.

Dünya çapında içinde yaşadığımız ve çalıştığımız toplumları seviyoruz, ve on yıllar boyu, yetersiz hizmet alanların yaşamlarında büyük fark yaratan kar amacı gütmeyen kuruluşlar aracılığı ile bu toplumları destekliyoruz. Bu programlardan bazıları gençler için güçlü rol modeller sunuyor, diğerleri ise evsizlere barınak sağlıyor veya yaşlılara bakım götürüyor.

Ayrıca, erkeklerin sosyal ve sağlık sorunlarına farkındalık yaratan “Movember” hareketini de desteklemekten mutluluk duyuyoruz.

Bir erkeğin olabileceğI en İyi hali

Bir erkeğin olabileceği en iyi hali

Başlangıçtan beri, Gillette erkeklerin en iyi görünümüne sahip olması, öyle hissetmesi ve olabileceğinin en iyisi olmasına yardımcı olmaya bağlıdır.

Bu bağlılık yaptığımız her şeye esin kaynağı olan marka amacı ile hayata geçirilir - “Yeni Nesil Erkeğin Bakımı.” Bu yeni nesil erkek için bu, çevresel etkimizi azaltmak ve dünyayı daha iyi bir yer haline getiren insanları ve programları desteklemek demek.

Bağışlar

Son 15 yıldır, bu önemli alanlara 50 milyon dolardan fazla katkıda bulunduk.

Erkeğin olabileceği en iyi hali

2019’da, her yaşta erkeğin kişisel olarak en iyi hallerine ulaşmaları ve yeni nesil için rol modelleri olmaları için ilham vermek, eğitmek ve yardımcı olmak amacıyla “Erkeğin Olabileceği En İyi Hali” kampanyasını başlattık.

Anlamlı adımları atmak

Önümüzdeki üç yıl, ABD’de yeni neslin en iyi haline gelmesi için esin kaynağı olmak amacıyla güçlü kar amacı gütmeyen ortaklarla birlikte çalışmak üzere her yıl 1 milyon dolardan fazla katkıda bulunacağız.

Dünya Çevresinde

Gezegenimizi Korumak

ÇEVRESEL SÜRDÜRÜLEBILIRLIK

Gezegenimizi Korumak
Learn more